Eltereschoul/Ecole des Parents J. Korczak de la Fondation Kannerschlass organise depuis 2002 toute sortes d’activités thématiques pour parents (conférences, groupes de parole, webinaires, cours, …) dans le but de les soutenir dans l’éducation de leurs enfants. Notre objectif a toujours été de rencontrer les parents en groupes et ainsi favoriser aussi les échanges entre les participants.
Ces activités en présentiel ou en ligne peuvent être organisées tout aussi bien pour le grand public que sur demande pour un groupe de parents restreints ( p.ex. les parents d'une MR ou crèche, d'un cycle d'école, d'une entreprise, ...)
version automne 2022
LEGENDE:
Thèmes concernant l’éducation en général
Thèmes concernant la petite enfance (0-4 ans)
Thèmes concernant l’âge scolaire (4-12 ans)
Thèmes concernant l’adolescence (10-18 ans)
Online: Activités disponibles sous format online
Langues : LU = Luxembourgeois / FR = Français / ANGL = Anglais / ALL = Allemand / IT = Italien
Veuillez sélectionner :
Activité thématique pour futurs parents et parents de nourrissons
ONLINE & Présentiel
Langues : LU-FR-ANGL
On ne naît pas parents, on le devient
Conscients qu’aux soins corporels et affectifs des premiers mois s’ajoute peu à peu une responsabilité éducative, ce séminaire veut non seulement sensibiliser les futurs parents à cette thématique, mais aussi laisser de la place à l’échange et aux questions :
Eduquer un enfant – une condition pour bien grandir. Le rôle du père et de la mère – ressources et compétences. Le couple parental – un nouveau défi. La vie en famille - gérer le quotidien
Et gëtt een net als Eltere gebuer
An den éischte Méint geet et haapsächlech ëm déi kierperlech an affektiv Fleeg vum Baby, mee lues a lues trëtt och déi erzéieresch Verantwortung ëmmer méi ervir. Dëse Workshop wëll déi futur Elteren net nëmme fir d’Erzéiung sensibiliséieren, mee hinnen och eng Plattform bidden, fir sech am Grupp zu dësem Theema auszetauschen.
E Kand erzéien –d’Viraussetzung fir dass et gutt grouss gëtt. D’Rolle vum Papp a vun der Mamm– Ressourcen a Kompetenzen. D‘Elterekoppel – eng nei Erausfuerderung. Den Alldag an der Famill gestalten
DifférentEs intervenantEs de l’Ecole des Parents
Public cible : petite enfance (0-6 mois)
Activité thématique pour parents de nourrissons
ONLINE & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL
1+1 Une famille est née
Attachement/Lien et autonomie
Construire un lien sécurisant avec leur enfant, un défi important pour tous les parents!
Les besoins des enfants, les besoins des parents
Le choix d’une garde hors famille – comment préparer le bébé, les parents?
1+1 Eng Famill ass gebuer
Bindung/Lien an Autonomie
Eng sécher Bindung opbauen, déi grouss Erausfuerderung fir d’Elteren
D’Besoinë vun de Kanner d’Bedierfnisser vun den Elteren
Eng gutt Betreiung fi eis Kanner - de Choix, d’Virbereedung
SCHAMMO Simone, Éducatrice diplômée, coach parental systémique
PEIFFER Siri, Éducatrice graduée, coach parental systémique
Public cible : petite enfance (0-12 mois)
Activité thématique pour parents de bébés
ONLINE & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL
Le passage à la crèche – comment assurer un bon départ?
C'est la première fois que votre enfant quitte la famille pour passer une partie de sa journée dans un groupe avec d'autres enfants et adultes. Comment l'enfant vit-il ce changement? Quelles conséquences pour la relation parents-enfant? Comment préparer les parents et l'enfant? Le premier temps à la crèche, comment assurer une bonne intégration? La collaboration entre parents et Éducatrices?
Vun der Famill an d’Crèche
Äert Kand kënnt elo gläich fir d’éischte Kéier an ee Grupp mat anere Kanner an Erwuessener, an deem hatt nieft der Famill regelméisseg Zäit verbréngt. Wat bedeit des Verännerung fir e Kand? Wat geschitt mat der Bezéiung Kand-Elteren?
Wéi kënnen d’Eltere sech an d'Kand virbereeden? Déi éischt Zäit an der Crèche, wéi kann d’Integratioun geléngen? Eng gutt Zesummenaarbecht tëschent den Elteren an den Erzéierinnen?
SCHAMMO Simone, Éducatrice diplômée, coach parental systémique
Public cible : petite enfance
Activité thématique
ONLINE & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL-EN
Monter a Gesond - L'alimentation des enfants de 0 à 4 ans
L’alimentation des premiers mois de vie influence la croissance et le développement de l’enfant ainsi que sa santé à long terme. Les sujets abordés : L’alimentation et son influence sur la santé et le bien-être du bébé. L’alimentation du jeune enfant : composition et rythme des repas, le bon choix des aliments.
Monter a Gesond – D’Ernärung vun de Kanner vun 0-4 Joer
D’Ernärung an den éischte Méint beaflosst laangfristeg d’Wuessen, d’Entwécklung an d’Gesondheet vum Kand. Folgend Theeme ginn ugeschwat: D’Ernärung an den Afloss op d‘ Gesondheet an d’Wuelbefanne vum Puppelchen. D’Ernärung vum klenge Kand: Zesummesetzung a Rhythmus vun de Molzechten, Choix vun de Liewensmëttel.
MERSCH Liz, Diététicienne
MEYER Michèle, Diététicienne ( Online + EN )
Public cible : petite enfance
Actvité thématique
ONLINE & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL-ANGL
Dodo l’enfant dodo... quand les enfants volent le sommeil de leurs parents!
Lors de cette activité sur le sommeil, les points suivants seront abordés :
L’échange et les situations individuelles sont au premier plan.
Schlof Këndche schlof... wann d’Kanner den Elteren hire Schlof klauen!
An dëser Aktivitéit ronderëm de Schlof gi folgend Punkte beschwat:
Den Echange an déi individuell Beispiller stinn am Vierdergrond.
HEMMER Tania, Éducatrice graduée, experte en burnout parental, coach de sommeil, coach parental systémique
Public cible : petite enfance
Actvité thématique
ONLINE & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL
Non, non! Je ne veux pas! La phase d’opposition chez nos enfants
La phase d’opposition est souvent très fatigante pour les parents ou Éducateurs. Est-ce que je réagis bien? Est-ce normal ou pas? Quels sont les besoins de nos enfants dans cette phase si importante de leur vie et comment venir en aide, à eux et à nous?
Nee, Nee! Ech wëll net! D'Trotzphas bei de klenge Kanner
D’Trotzphas ass fir vill Elteren oder Erzéier immens ustrengend. Reagéieren ech richteg? Wat ass normal a wat net? Wat brauchen eis Kanner genee an dëser wichteger Phas vun hirem Liewen, a wéi kënne mir hinnen an eis am einfachsten hëllefen?
NILLES Véronique, Éducatrice graduée, coach parental systémique (LU)
AQUE Angélica, Éducatrice graduée, formatrice petite enfance (FR)
Public cible : petite enfance
Activité thématique
ONLINE & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL-ANGL
Dire adieu aux couches : Soutenir l’enfant pour devenir propre
Devenir propre est un moment important du développement de votre enfant. Tous les parents souhaitent de découvrir une méthode pour soutenir l’enfant pendant cette période, tout en respectant son développement individuel. Pas si facile que ça.
Nous échangeons des informations importantes sur les différentes étapes du devenir propre et des astuces pour soutenir l’enfant sans trop le stresser.
Abschid vun der Wëndel: Wéi kann ech mäi Kand beim Propper ginn ënnerstëtzen?
Propper ginn ass e wichtegen Entwécklungsschrëtt fir Kanner. All Eltere wënschen sech heirt Kand a seng Entwécklung ze verstoen a wëllen hiert Kand bei dësem wichtege Schrëtt begleeden. Mee dat ass awer net ëmmer esou einfach. Mir kucken eis déi wichtegst Entwécklungsetappe beim Propper ginn un an kucke wéi ee säi Kand an dësem Prozess ënnerstëtze kann, ouni Drock ze maachen.
PEIFFER Siri, Éducatrice graduée, coach parental systémique
Public cible : petite enfance
Activité thématique
Online & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL
Lâcher prise et soutenir en même temps
Trouver le bon moment pour lâcher prise est un processus qui nous accompagne tout au long de notre vie. Créer un lien d’attachement fort est vital pour l’enfant et l’aide à bien grandir. Mais les enfants et les adolescents ont également un besoin naturel d’autonomie et le désir de liberté prend de l’importance avec l’âge de l’enfant. Comment pouvons-nous, en tant que parents, trouver un équilibre entre le besoin d’autonomie et le besoin de sécurité? Comment accompagner nos enfants dans leur développement, entre lâcher prise et soutenir en même temps?
Lassloossen a gläichzäiteg Halt ginn
Lassloossen ass ee Prozess, deen eis duerch eist ganzt Liewe begleet. D'Bindung ass liewenswichteg an ënnerstëtzt d'Entwécklung vum Kand. D'Kanner aJugendlecher hunn awer och een natierlecht Bedierfnis no Autonomie. Wat si méi al ginn, wat hire Besoin no Fräiheet méi grouss gëtt. Wéi kënne mir als Elteren eng Balance fannen tëschent dem Besoin no Selbstännegkeet an dem Besoin vu Sécherheet? Wéi kënne mir eis Kanner a Jugendlecher an hirer Entwécklung ënnerstëtzen, si lassloossen an hinne gläichzäiteg Halt ginn?
NILLES Véronique, Éducatrice graduée, Coach parental systémique
VAN VAERENBERGH Jennifer, Coach parental et sociologue, spécialisée en Discipline Positive et Burn-Out parental (FR sud du pays /EN)
Public cible : éducation en général
Activité thématique
Online & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL
Le repas en famille sans stress!
Pour les parents, le "stress à table" a lieu le plus souvent, lorsque les enfants sont présents. Pourquoi mon enfant préfère-t-il le chocolat aux légumes? Mon enfant est très sélectif au niveau de la nourriture. Comment les enfants deviennent-ils de "bons mangeurs"? Quelle place faut-il accorder aux bonnes manières à table? Existe-t'il des petites astuces pourque ces moments de repas se passent dans une atmosphère agréable pour chacun?
Ouni Stress um Iessdësch!
Wann Eltere vu "Stress um Iessdësch" schwätzen, ass dat meeschtens wann d'Kanner mat um Dësch sëtzen. Firwat ësst mäi Kand léiwer Schockela wéi Geméis? Wéi reagéieren, wann e Kand ganz wieleresch beim Iessen ass? Wéi gëtt e Kand iwwerhaapt zum "gudden Éisser"? Wéi wichteg si Manéieren um Dësch? Wat kann ee probéieren, dass dës gemeinsam Momenter beim Iessen ërem an enger flotter Atmosphär stattfannen?
SCHAMMO Simone, Éducatrice diplômée, coach parental systémique
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Cours pour parents-3-4 unités + session téléphonique
Online & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL
Triple P (Pratiques Parentales Positives) – Cours pour parents
Le programme de Pratiques Parentales Positives est une méthode efficace et pratique, qui met l'accent sur les aspects positifs de l'éducation des enfants. Le programme Triple P repose sur des liens d'appui solides, une bonne communication et une attention positive, pour aider les enfants à s'épanouir.
Le programme offre des suggestions faciles à suivre pour apporter des petits changements qui feront une grande différence pour les parents, les enfants et les familles.
Triple P Elterecours (positive parenting programme)
Den Elterecours Triple P (Positive Parenting Programme) ënnerstëtzt d’Elteren a Familljen an der alldeeglecher Kannererzéiung. Et ass ee präventive Programm , deen den Elteren hëlleft d’Verhale vun de Kanner besser ze verstoen, nei Erzéiungsstrategien an Iddië kennenzeléieren, eng positiv Entwécklung vum Kand ze fërderen a mat sengem problematesche Verhale besser ëmzegoen.
MOES-GRETSCH Patrice, Éducatrice graduée, thérapeute familiale systémique, formatrice Triple P, coach parental systémique
GREIVELDING Maryse, Éducatrice diplômée, formatrice Triple P
WOLSFELD Dunja, Educatrice graduée, formatrice Triple P, coach parental systémique
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
Présentiel
Langues : LU-FR-ALL
Une « petite tape » n’a jamais fait de tort à personne! Non?
Quelques questions élaborées lors de cette intervention :
Depuis quand existe-t-elle, la « petite tape »? Doit-on abandonner la « petite tape » et pourquoi? Comment éduquer sans la « petite tap »?
Eng Kleng op den Hënner huet nach kengem geschuet! Oder dach?
Hei sinn e puer Froe vun dëser Aktivitéit:
Wéi al ass de „klenge Klapps“? Soll een de „klenge Klapps“ opginn a firwat? Wéi kann een erzéien ouni de „klenge Klapps“?
CARDOSO Olga, Éducatrice graduée
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
Online & Présentiel
Langues : LU-FR
La communication avec nos enfants
La communication est essentielle dans une relation ; si elle peut parfois mener à des malentendus et conflits, elle peut aboutir également à une grande joie. Quels sont les clés pour une communication bienveillante? Quels est l'importance des mots dans une phrase? Quels messages non-verbaux donnons-nous? Comment communiquer de façon efficace? Lors cette soirée, nous allons aborder la communication sous divers aspects et essayer de comprendre comment en tirer avantage.
D’Kommunikatioun mat eise Kanner
D'Kommunikatioun ass e wichtege Bestanddeel vun enger Bezéiung. Wa se heiansdo zu Mëssverständnisser a Streidereie féiert, sou ka se awer och grouss Freed bereeden. Wéi kann ee gutt matenee kommunizéieren? Wéi een Afloss huet dat Non-Verbaalt op eis Matmënschen? Wéi kann ee méi effizient kommunizéieren? Op dësem Owend gesi mir déi verschidden Aspekter vun der Kommunikatioun a versichen zesummen ze verstoen, wéi mer si zu eise Gonschte kënnen asetzen.
CARRILHO Ana Luisa, Éducatrice graduée
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
Présentiel
Langues : LU-FR-ALL
Jouer, c'est grandir : l'importance du jeu pour le développement et le bien-être de l'enfant
Créer pour l’enfant, dès son plus jeune âge, un entourage, un espace qui lui permet de se familiariser à son propre rythme avec son environnement, de découvrir ses possibilités mais aussi ses limites, est une tâche importante des parents. Quelle est l’importance du jeu pour les enfants et les parents? Comment influence-t-il le développement et le bien-être? L’offre, le choix des jouets – un défi pour les parents.
Spillen ass Wuessen, iwwert d’Wichtegkeet vum Spillen
Dem Kand vun Ufank un een Entourage bidden, deen him et erlaabt seng Ëmwelt a sengem eegene Rhythmus ze entdecken, seng Méiglechkeeten ze testen, mee awer och seng Limitten ze erkennen, ass eng wichteg Aufgab vun den Elteren.
Wéi wichteg ass d’Spillen am Liewe vum Kand? Wéi beaflosst d’Spillen d’Entwécklung an d’Wuelbefanne vum Kand? Wat ass d’Roll vun den Elteren a firwat ass déi sou wichteg? Déi grouss Offer u Spillsaache – wat ass dat Richtegt fir mäi Kand.
DABROWSKA Joanna, Éducatrice graduée
PEIFFER Siri, Éducatrice graduée, coach parental systémique
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
Online & Présentiel
Langues : LU
Wunnt mäin Hamster lo am Himmel? Abschid an Trauer bei Kanner
All Dag erliewe Kanner Situatioune wou se sech trenne mussen oder eppes verléieren. Dozou gehéiere kleng Separatioune, wéi déi alldeeglech Trennung vun den Elteren, mee awer och méi grouss Abschider wéi, wann de beschte Kolleeg plënnert oder den Dout vu Mënschen, déi se gären hunn oder och vum Hausdéier. Wéi kënne mir als Erwuessener Kanner déi traueren, besser verstoen a si an aller Rou begleeden?
FELLERICH Rolande, Pédagogue diplômée, conseillère familiale
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
Online & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL-ANGL
Règles et limites dans la vie quotidienne avec nos enfants
Partout et dès notre plus jeune âge, nous sommes confrontés à des règles. Au quotidien, tout comme dans la vie avec nos enfants, il y a de nombreuses situations dans lesquelles nous devons réfléchir à nos propres limites et à celles de nos enfants. "Faut-il fixer des limites ?" "Dois-je tout réglementer ?" "Est-ce que cela ne va pas trop loin ?" "Les enfants n'ont-ils pas besoin d'un grand espace de liberté ?" "Quelles sont les conséquences possibles ?" "Et si tout ça ne fonctionne pas que faire ?"
Cette activité s’adresse à toute personne intéressée par un échange sur les règles et les limites.
Reegelen a Grenzen am Alldag mat eise Kanner
Iwwerall a vu Klengem un, begéine mir Reegelen. An eisem Alldag an am Zesummeliewe mat eise Kanner ginn et vill Situatiounen, an deene mir iwwert eis eege Grenzen an déi vum Kand nodenke mussen. „Dierf ech Grenze setzen?“ „Muss ech fir alles Reegelen opstellen?“ „Geet dat net ze wäit?“ „Brauche Kanner net e grousse Fräiraum?“ Wéi soll een et mat de Konsequenze maachen? A wat maachen, wann et net funktionéiert?
Dës Aktivitéit riicht sech u jiddereen deen un engem Austausch iwwert Reegelen a Grenzen interesséiert ass.
CARRILHO Ana Luisa, Éducatrice graduée (LU/FR)
MOES-GRETSCH Patrice, Éducatrice graduée, thérapeute familiale systémique, formatrice Triple P, coach parental systémique (ANGL)
WOLSFELD Dunja, Educatrice graduée, formatrice Triple P, coach parental systémique
AQUE Angelica, Éducatrice graduée, formatrice petite enfance (FR)
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
Online & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL
Les enfants, leurs émotions et nous – comment accompagner les grandes émotions?
En famille, nous sommes confrontés tous les jours aux émotions les plus diverses de nos enfants. Car, le émotions "positives", tout comme les émotions "désagréables" ou "négatives", sont un élément important du développement de nos enfants. Les enfants ont besoin de temps pour développer la gestion de leurs émotions. Pendant très longtemps, ils ont des difficultés à nommer leurs sentiments.
Mais quelles sont ces émotions et qu’est-ce qui se cache derrière ces sentiments ?
Comment pouvons-nous gérer nos propres émotions et celles de nos enfants de manière positive ? Comment pouvons-nous accompagner les émotions fortes de nos enfants ? Quel est le rôle des besoins dans les émotions?
Autant de questions auxquelles nous cherchons des réponses ensemble.
D’Kanner, hir Emotiounen a mir – grouss Gefiller begleeden
An eiser Famill gi mir Dag fir Dag mat den ënnerschiddlechen Emotioune vun eise Kanner an eisen eegene Gefiller konfrontéiert. Dobäi gehéieren och déi „onangeneem“ Gefiller zu eisem Alldag a virun allem zur Entwécklung vum Kand. D’Entwécklung vun der Gefillswelt vun de Kanner brauch Zäit. Ganz laang ass et fir si schwéier hir Gefiller richteg ze benennen.
Wat sinn eigentlech Emotiounen a wat stécht hannert dëse Gefiller?
Wéi kënne mir mat eisen eegenen Emotiounen an deene vun eise Kanner positiv ëmgoen? Wei kënne mir als Elteren d'Emotiounen vun eise Kanner begleeden? Wéi eng Roll spillen d‘Besoine bei den Emotiounen? Froen iwwer Froen, zesumme gi mir dësen op de Grond.
SCHAEFFER Nathalie, Éducatrice graduée, coach parental systémique
NILLES Véronique, Éducatrice graduée, coach parental systémique
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
Présentiel
Langues : LU
Verziel mir eng Geschicht - Firwat a wat soll mäi Kand liesen?
Firwat solle Kanner / soll een de Kanner virliesen?
Wat fir een Afloss huet d’Liesen op d’Entwécklung vum Kand?
Wéi eng Bicher passen zu wéi engem Alter?
Wéi kann ech mäi Kand animéieren/motivéiere fir ze liesen? (Beispiller, Tipps/Ureegungen/Virlies- an Erzieltechniken)
MERTES Danielle, Referentin fir Kanner- a Jugendliteratur a Liesfërderung.
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
Online & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL-ANGL
Smartphone, Tablet et Cie. – grandir dans un monde digital
Dès leur plus jeune âge, les enfants sont attirés par les écrans. Les médias numériques sont omniprésents. Mais à partir de quand est-ce qu’on en abuse ? Quel sens a le monde virtuel pour les enfants et aussi pour nous en tant que parents ? Comment gère-t-on les médias en famille ? Comment puis-je influencer la façon dont mon enfant utilise les médias numériques ? De quoi mon enfant a-t-il besoin pour s'adapter au monde réel (et virtuel) et se développer de manière saine ?
Smartphone, Tablet a Co. – grouss ginn an enger digitaler Welt
Scho vun klengem Alter un, sinn d’Kanner vun de Bildschiermer ugezunn. Digital Medie sinn omnipräsent. Awer wéini ass ët « ze vill » ? Wat fir eng Bedeitung huet déi virtuell Welt fir d’Kanner an och fir eis als Elteren ? Wéi gi mir an der Famill mat dëse Medien ëm ? Wéi kann ech d’Aart a Weis, wéi mäi Kand déi digital Medien notzt, beaflossen ? Wat brauch mäi Kand fir an der realer (an och virtueller) Welt gutt eens ze ginn a sech gesond ze entwéckelen ?
HINGER Anouk, Psychologue, Conseillère en matière d’addictions (CNAPA)
BLOCK Manon, Pédagogue dipl., Conseillère en matière des addictions (CNAPA)
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
Online & Présentiel
Langues : LU-FR
Laisse-moi faire tout seul! Le développement de l'autonomie de 0 à 3 ans / de 3-6 ans
Le développement de l'autonomie constitue un objectif important dans l'éducation, mais aussi un défi considérable.
A quel âge mon enfant est-il capable de « faire seul »? Qu'est-ce que je peux attendre de mon enfant? Comment soutenir mon enfant dans le développement de l'autonomie? Comment savoir si j'exige trop de mon enfant?
Kuck wat ech scho kann! D’Entwécklung vun der Autonomie vu 0-3 Joer / vun 3-6 Joer
Fir vill Elteren ass d'Entwécklung vun der Autonomie ee vun de wichtegsten Ziler an der Erzéiung, mee awer och eng grouss Erausfuerderung.
A wéi engem Alter sollt mäi Kand wat kënnen? Wéini kann ech wat vu mengem Kand erwaarden? Wat kann ech maachen fir mäi Kand a senger Entwécklung vun der Autonomie ze ënnerstëtzen? Wéi mierken ech, wann ech mäi Kand iwwerfuerderen?
CARRILHO Ana Luisa, Éducatrice graduée
PEIFFER Siri, Éducatrice graduée, coach parental systémique
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
Présentiel
Langues : LU-FR-ALL-ANGL
L'enfant et ses maladies
La soirée à thèmes permet d'aborder et de discuter les sujets et questions : Problèmes de santé de l'enfant - Maladies d'enfants - Maladies et collectivités - Troubles du développement de l'enfant (Alimentation, sommeil, ...) - Mesures préventives de santé - Mes questions autour de la santé de mon enfant.
Mäi Kand ass krank - Gespréich mam Kannerdokter
Um Elterenowend sti folgend Sujeten a Froen am Mëttelpunkt: Gesondheetsproblemer vum Kand - Kannerkrankheeten - Kannerkrankheeten am Grupp/ an der Gemeinschaft - Entwécklungsbeschwerden (Ernärung, Schlof, ...) - präventiv Gesondheetsmoossnamen - Meng Froen zu der Gesondheet vu mengem Kand
Dr THEISEN Patrick, Pédiatre
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
ONLINE & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL
Le passage à l’école (Précoce/Cycle 1)- comment garantir un bon départ à son enfant ?
Le passage au Précoce/ Cycle 1- un GRAND changement pour l’enfant.
Comment l'enfant vit-il ce changement? Quels sont les défis pour l’enfant et ses parents? Comment préparer l’enfant avant le premier jour et le soutenir lors de cette phase de changement et au quotidien? Que faire quand rien ne va plus après l'école ? Une bonne collaboration entre parents et enseignants?
Den Iwwergang an d’Schoul (Precoce/Cycle 1)- wéi kann ee sengem Kand e gudde Start erméiglechen?
Den Iwwergang an den Precoce/Cycle1- e grousse Changement fir d’Kand.
Wat bedeit dës Verännerung fir e Kand? Wat sinn d‘Erausfuerderunge fir d'Kand a seng Elteren? Wéi kann ee säi Kand op den éischten Dag virbereeden ? Wat kann ee maache fir säi Kand an dëser Iwwergangsphas an am Alldag z‘ënnerstëtzen? Wat maache wann näischt méi geet no der Schoul ? Eng gutt Zesummenaarbecht tëschent den Elteren an dem Léierpersonal?
SCHAMMO Simone, Éducatrice diplômée, coach parental systémique
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
Online & Présentiel
Langues : LU-FR-AL
Tout sur l’introduction des aliments complémentaires pour bébés, avec ou sans bouillie
Quand commencer ? Comment savoir si le bébé est prêt pour l’alimentation complémentaire ? Et si oui, faut-il respecter un certain rythme? A quel moment proposer quel aliment à l’enfant ? Existe-t-il des alternatives à la bouillie ? Que faire, si l’enfant ne veut pas manger ?
Pourquoi est-ce tellement compliqué ? Non, ce n’est pas compliqué, passer à l’alimentation complémentaire peut se faire de manière simple et sans stress. Lors de cette activité thématique, la conférencière expliquera comment introduire les aliments complémentaires de manière naturelle.
Alles iwwert babyfrëndlech Beikost mat an ouni Bräi
Wéini ufänken ? Wéi mierkt een, dass de Bëbee prett ass fir Beikost? Si gewëssen Zäiten anzehalen? Wéini wat dem Kand ubidden? Ginn et Alternativen zum Bräi? Wat maache wann d‘Kand net iesse wëll?
Muss dat alles sou komplizéiert sinn? Nee et geet och ganz einfach an ouni Stress. Wéi eng natierlech Beikostaféierung ausgesi kann, gëtt an dësem Themenowend erkläert.
PEIFFER Siri, Éducatrice graduée, coach parental systémique, spécialiste de l'alimentation complémentaire pour bébés, Alimentation des nourrissons / Réseau pour une vie saine
Public cible : petite enfance
Activité thématique
ONLINE & Présentiel
Langues : LU-FR-ALL
Les tout-petits face aux écrans
L’utilisation précoce des nouveaux médias, tels que tablettes, favorise-t-elle l’apprentissage numérique des tout-petits. Ou faut-il croire les avertissements de nombreux experts selon lesquels l’utilisation précoce peut entraîner des retards et problèmes du développement ? La vérité se situe probablement quelque part entre les deux. Ensemble nous examinerons ce qui rend les tablettes aussi fascinantes pour les petits et nous discuterons comment et quand il est justifiable que les enfants les utilisent.
Eis Kléng an déi nei Medien
Ginn eis Kanner besser an der digitaler Welt eens, wa si sech vu klengem u mat Tabletten asw. beschäftegen ? Oder solle mär d’Warnunge vu villen Experten eescht huelen, déi soen, dass Kanner, déi ze fréi dëse Medien ausgesat sinn, Problemer an hirer Entwécklung kréie kënnen. Warscheinlech läit d’Wourecht iergendwou dozwëschent. Zesumme gesi mär firwat déi Kleng sou faszinéiert si vun Tablett an Handy an iwerleeën, wéi a vu wéini un et Sënn mécht, digital Medie bei klenge Kanner anzesetzen
PEIFFER Siri, Éducatrice graduée, coach parental systémique
SCHAMMO Simone, Éducatrice diplômée, Coach systémique pour parents
Public cible : petite enfance
Activité thématique
Présentiel
Langues :FR
Même les monstres ont peur !
La peur est une émotion utile pour l'enfant. En faisant une place aux peurs, on apprend à les apprivoiser. Et une peur qu'on apprivoise se transforme toujours en courage !
Peur du loup, peur du noir, peur des sorcières ou encore peur de l'école ... Comment aider les enfants à apprivoiser leurs peurs ?
MALONI Céline, Éducatrice graduée
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
ONLINE & Présentiel
Langues : LU
Nuets kommen d‘Monsteren...iwwer den Ëmgang mat Kannerängschten
Monsteren, Geeschter an Hexen….
Viru wat an firwat hunn d’Kanner Angscht?
Wéi kënne mer de Kanner hëllefen hir Ängschten ze bewältegen?
Fellerich Rolande, Pédagogue diplômée, conseillère familiale
Public cible : petite enfance / âge scolaire
Activité thématique
ONLINE & Présentiel
Langues : FR
Comment proposer des temps de relaxation à mon enfant ?
Mon enfant a besoin de calme ! Comment lui proposer ce moment de détente dans notre vie quotidienne bien remplie.
Venez participer à une bulle de détente pour comprendre les émotions de l’enfant et pour pouvoir les apaiser. Invitation à proposer des temps de relaxation rapide et facilement réalisable pour que votre enfant puisse s’exprimer, s’épanouir, gagner en confiance et en bien-être.
AQUE Angélica, Éducatrice graduée, formatrice petite enfance
Public cible : petite enfance
Activité thématique
ONLINE & Présentiel
Langues : FR
Aie, mon enfant mord !
Le jeune enfant peut être amené à expérimenter la morsure. Ce comportement arrive de manière si soudaine que l’adulte n’a généralement pas le temps d’intervenir. Ces situations déstabilisantes peuvent générer du stress et de l’inquiétude chez les parents. Pourquoi un enfant mord? Quelles sont les raisons de ce comportement? Comment le parent peut accompagner l’enfant? Quels sont les éléments de prévention pour que l’enfant ne morde pas de nouveau? Comment accompagner l’état émotionnel de la famille lorsque son enfant mord?
AQUE Angélica, Éducatrice graduée, formatrice petite enfance
Public cible : petite enfance